دانستنی ها

تکنوولوژی طناب های ادلوایز

PERFORM 3

به لطف تجربه طولانی در تولید و توسعه محصولاتی که مختص صعود هستند،   EDELWEISS   از پرفورم 3 رونمایی می کند، نسل جدیدی از طناب های مقاوم و مطمئن، با وزنی کم تر، هندلینگ بهتر و با جذب ضربه ی  بیشتر. پرفورم 3 نتیجه تمرکز در توسعه ی اختصاصی در نوع مواد اولیه، بهبود آن و تولید خود طناب است.

در مورد تجهیزات، وزن بالا بدترین دشمن است. پرفورم 3، با استفاده از جدیدترین پلیمرها اختلاف وزن تا 5 گرم را به وجود آورده. این را در طول طناب خود ضرب کنید، متوجه مزیت چشم گیر  آن خواهید شد!

عملکرد بهتر به معنای جذب ضربه ی بیشتر نیز هست: هرچه طناب جذب ضربه ی بیشتری داشته باشد آسیب کمتری متوجه کوهنورد هنگام سقوط هست. بنابراین نسبت دوام/ جذب ضربه، باید استقامت طناب و همچنین امنیت را برای کوهنورد تضمین کند.

به لطف یک عملیات ویژه ی حرارتی در تارها، پرفورم عملکرد جذب ضربه را تا 12.5٪ ارتقا می بخشد. مقاومت طناب در برابر سقوط های پی در پی تضمین کننده جان کاربر می باشد. استاندارد UIAA طناب ها را در شرایط شدید سقوط های مکرر آزمایش می کند که به احتمال زیاد برای کوهنورد کشنده است. نسل جدید طناب های EDELWEISS، Perform 3، علاوه بر این آزمایش ها می تواند سقوط های آزمایشی شدیدتری را نیز تحمل کند.

برای رسیدن به آن سطح از عملکرد، بافت تارها بهینه شده است تا هم هسته و هم پوسته کاملاً همگن کار کنند. موفقیت در تولید چندین مدل طناب Perform 3 گواه دیگری بر کیفیت EDELWEISS است!

http://www.edelweiss-ropes.com/perform3

HD Cover

HD Cover یک فناوری است که از طریق آن پوشش هر تار به طور جداگانه کنترل می شود، برخلاف استانداردها گذشته که تار و پود با هم کنترل می شدند. در بافت با کیفیت ضخامت پوسته ثابت باقی می ماند و سطح طناب بسیار صاف تر از بافت استاندارد است، طناب به راحتی در کارابین حرکت میکند و باعث سهولت در انجام کارها می شود. یکی دیگر از مزایای اچ دی کاور، کاهش سایش طناب است و بر این اساس طول عمر طناب افزایش می یابد.

http://www.edelweiss-ropes.com/hdcover

Mid Rope Indicator

جهت سادگی در پیدا کردن طناب  و ایمنی بیشتر وسط آن علامت گذاری شده.

http://www.edelweiss-ropes.com/midropeindicator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *