تاریخچه برند ها

درباره ی پتزل

ارکان پتزل

ارزشهای اساسی درباره پتزل که انگیزه ی خلق آن شد :

این شرکت در 50 سال بر چهار رکن بنا شده است، چهار رکن اساسی که در این مدت انگیزه ی هر تصمیم و انتخابی بوده اند:

  • ماندن در یک تجارت خانوادگی پایدار
  • تشویق به نوآوری برای خلق بهترین راه حل ها
  • پافشاری بر ارتقای کیفیت با هدف حذف نقایص
  • ارائه ی بهترین راهکارهای جهانی به واسطه ی تعامل با اصناف در این حوزه.

 

درباره هر یک از ارکان ما بیشتر بدانید:

 

تجارت خانوادگی پتزل یک نوع ذوق و علاقه است. او این ماجراجویی بزرگ را با دیگران به اشتراک گذاشته و مأموریتش ارزش قائل شدن برای افرادی است که محصولاتش را انتخاب می کنند.

 

پل پتزل

داستان این شرکت از سال 1930 در جنوب شرقی فرانسه آغاز می شود، هنگامی که رشته ی غارنوردی به صنعتگری به نام فرناند پتزل معرفی شد. فرناند پس از هر گشت و گذار در اعماق کارگاه خود، ابزار جدیدی را برای کاوش در تاریکی و ارتفاعات می ساخت. در سال 1968، او برای اولین بار تولیدات خود را در این زمینه  به بازار عرضه کرد، و اینگونه در سال 1970 این شرکت متولد شد.

 

عکسی از فرناند در کارگاه خود

 

خانواده او سالهاست با پرورش خلاقیت ها جهت ارتقاء این صنعت محیط با ثباتی را فراهم آورده است. نسل جدید اعضای این شرکت با این اصل تربیت شده اند و آماده ی کشف های جدید هستند.

پتزل به استقلال خود افتخار می کند. انتخاب های خود را دارد و مسئولیت تصمیم گیری های خود را بر عهده می گیرد. و حافظ چشم انداز بلند مدت و پایدار خود برای آینده هست. هدایتگر پتزل در این راه، اعتماد و رضایت مشتریان است.

 

خرید محصولات پتزل در ایران

فروشگاه داوینو نماینده مرکزی فروش محصولات پتزل در ایران می باشد. فروش محصولات بصورت حضوری در دفتر فروش شرکت داوینو واقع در تهران مجتمع تجاری مگامال امکان پذیر است. همچنین جهت رفاه حال هموطنان عزیز تمامی خدمات فروش و پشتیبانی از طریق سایت داوینو قابل ثبت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *